Vrijwilligerswerk

Stichting Liberis is altijd op zoek naar vrijwilligers. Wij kunnen op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag extra handen gebruiken bij het ontwikkelen van themamaterialen, schoonmaken of tijdens uitjes. Ook staan wij altijd open voor nieuwe ideeën ter ondersteuning van onze behandelgroep!

Vind je het leuk om ons te ondersteunen en wil je op vaste dagen komen helpen of vind je het juist prettig om af en toe langs te komen wanneer het voor jou goed uitkomt? Wij willen je in dat geval vragen via de mail contact met ons op te nemen om de mogelijkheden te bespreken.

Doneren

Stichting Liberis is een ABA centrum zonder winstoogmerk. Onder andere voor aanschaf van nieuwe materialen, het vervangen van materialen, het kunnen organiseren van schoolreisjes en (bij)scholing van de trainers is Stichting Liberis afhankelijk van subsidie en giften. Je kan Stichting Liberis ondersteunen door middel van een gift in natura of een financiële gift.

Voor giften in natura willen wij vragen contact met ons op te nemen via mail of telefoon zodat wij samen kunnen bespreken hoe je graag zou willen ondersteunen.

Een financiële gift kan je storten op rekeningnummer: NL38 KNAB 0732 2033 33 . Eventueel onder vermelding van je naam, email-adres en/of telefoonnummer, zodat wij contact met je kunnen opnemen.

Samen maken wij Stichting Liberis. Een plek voor deze kinderen.

Meer Informatie?

Wil jij weten of Stichting Liberis geschikt is voor jouw kind? Heb je vragen voor ons of wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op en we helpen je graag!