Organisatie

Stichting Liberis is opgericht door Tess Koning (ontwikkelingspsycholoog) en Marlon Vennik (orthopedagoog). Door hun werkervaring en passie vanuit hun vakgebied werd duidelijk dat de doelgroep die Stichting Liberis wil bereiken ontzettend veel baat heeft bij ondersteuning op maat. Het afstemmen van de behandeling of begeleiding op de individuele behoeften van het kind maakt dat ieder kind zich optimaal kan ontwikkelen en zo ontzettend veel kan bereiken.

Bijzondere kinderen die uniek zijn en het verdienen om in een stimulerende leeromgeving te worden uitgedaagd zoveel mogelijk uit zichzelf te halen. Kinderen die het verdienen om begrepen te worden en gelukkig te zijn, te spelen en te leren tegelijkertijd.

Stichting Liberis: een plek voor deze kinderen.

Missie

Stichting Liberis: een plek voor deze kinderen.

Visie

Door ieder kind als individu te benaderen en de behandeling hierop aan te passen willen wij de kinderen stimuleren het beste in zichzelf naar boven te halen. Ieder kind is uniek en met ruimte voor de eigenschappen van het kind, kan ieder kind zich ontwikkelen. Het ene kind met wat meer hulp dan het andere kind. Met een gedreven en professioneel team zorgen wij voor de juiste begeleiding. Dit doen wij in samenwerking met ouders waarin zij een actieve rol spelen zodat wij met elkaar een passende vervolgplek vinden voor het kind.

Kwaliteit

Stichting Liberis is in het bezit van het HKZ kwaliteitskeurmerk. Hiermee voldoet zij aan de norm op het gebied van een passend kwaliteitsmanagementsysteem. Hieronder vallen onder andere werkprocessen, veiligheid, risicobeheersing, kwaliteit van zorg en personeelsmanagement. Periodiek wordt getoetst of Stichting Liberis aan de eisen van dit kwaliteitskeurmerk voldoet.